Helg in my heart forever.


Kommentarer
Postat av: skriv ditt namn här

Hur många läsare har du?



Kan inte du göra ett vidoeinlägg?

Hur sköter du ditt hår? Jag vill med har långt !

2012-02-25 @ 15:24:37
Postat av: Emma-Karin

Haha! Tack.



Det du... jag gör faktiskt inget speciellt med mitt hår :) Har ungefär alltid haft långt hår + att jag alltid har haft jämnlångt hår.



Ett videoinlägg vet jag inte om jag vill göra. Hahah!



Vi får se.



Det var roligt att hör att det iallafall var någon som tyckte om min blogg. Jag vågar inte ens säga hur många det är som läser. OTROLIGT lite tyvärr...



lachêne.

2012-05-02 @ 17:02:19
URL: http://lachene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Bonjour! Jag heter Emma-Karin och är 14 år. På fritiden spelar jag fiol, piano, sjunger, går i orkester, folkmusik, åker konståkning, dricker kaffe, te och gosar med min underbara labrador Baltazar. Hoppas du tycker om det!
RSS 2.0